سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تصویر ثابت

شهید مطهری در کلام حضرت امام خمینی(3) - وبلاگ جامع الگوی مطهر
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ جامع الگوی مطهر

Flash Required

Flash is required to view this media. Download Here.

امام خمینی

پیام امام خمینى به مناسبت اولین سالگرد شهادت استاد مطهری

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم‏
گرچه انقلاب اسلامى ایران به رغم بدخواهان و ماجراجویان به خواست و توفیق خداوند متعال به پیروزى رسید و نهادهاى اسلامى انقلابى یکى پس از دیگرى در ظرف تقریبا یک سال با آرامش و موفقیّت انجام گرفت، لکن بر ملّت ما و به حوزه‏ هاى اسلامى و علمى خسارتهاى جبران ناپذیر به دست منافقین ضدّ انقلاب واقع شد، همچون ترور خائنانه مرحوم دانشمند و اسلام شناس عظیم الشّأن حجة الاسلام آقاى حاج شیخ مرتضى شهید مطهّرى رحمة اللّه علیه.
اینجانب نمى‏ توانم در این حال، « اشاره به ایّام ناراحتى قلبى امام است » احساسات و عواطف خود را نسبت به این شخصیّت عزیز ابراز کنم. آنچه باید عرض کنم درباره او، آن است که وى خدمت هاى ارزشمندى به اسلام و علم نمود و موجب تأسف بسیار است که دست خیانتکار، این درخت ثمربخش را از حوزه‏هاى علمى و اسلامى گرفت و همگان را از ثمرات ارجمند آن محروم نمود.
مطهّرى فرزندى عزیز براى من و پشتوانه ‏اى محکم براى حوزه‏هاى دینى و علمى و خدمتگزارى سودمند براى ملّت و کشور بود. خدایش رحمت کند و در جوار خدمتگزاران بزرگ اسلام جایگزین فرماید.
اکنون شنیده مى‏شود که مخالفین اسلام و گروه هاى ضدّ انقلاب در صدد هستند که با تبلیغات اسلام شکن خود دست جوانان عزیز دانشگاهى ما را از استفاده از کتب این استاد فقید کوتاه کنند. من به دانشجویان و طبقه روشنفکران متعهّد توصیه مى‏کنم که کتاب هاى این استاد عزیز را نگذارند با دسیسه‏ هاى غیر اسلامى فراموش شود. از خداوند متعال توفیق همگان را خواهانم.
و السّلام على عباد اللّه الصّالحین‏ روح اللّه الموسوىّ الخمینى‏ 30/ 1/ 1359

منبع:mortezamotahari.com


کلمات کلیدی:شهید مرتضی مطهری، استاد شهید مرتضی مطهری، امام خمینی، شهید مطهری از دیدگاه حضرت امام خمینی

[ چهارشنبه 94/2/30 ] [ 1:42 صبح ] [ احمدعلی رضانژاد ]

نظر